F.A.Q.

Často kladené otázky

Níže naleznete odpovědi na otázky, které naši pracovníci zákaznického servisu slýchají nejčastěji. Pokud jste si již řadu DEERHORN prohlédli, ale máte pochybnosti - zkuste najít níže uvedené informace.
Jaká je doba dodání stolů a dalšího kancelářského nábytku?

Odhadovaná doba realizace standardních objednávek je 2-5 pracovních dnů. U větších objednávek je termín stanoven individuálně.

Pokud dojde k odkladu, budete informováni e-mailem.

Jaké jsou náklady na dodání nábytku?

Náklady na doručení se automaticky vypočítají v nákupním košíku při zadávání objednávky a závisí na výběru nábytku.

Čím se chrání dubová pracovní deska?

Dubová pracovní deska je opatřena přírodním olejovým voskem OSMO, který je odolný proti skvrnám. Prostřednictvím obchodu si můžete objednat vzorek desky, abyste mohli posoudit barvu ve skutečnosti.

V jakých barvách si mohu pracovní desku objednat, barvíme pracovní desky i v jiných barvách?

Pracovní desky nebarvíme jinými barvami, používáme pouze bezbarvý olejový vosk.

Je možné objednat nábytek na míru?

Nábytek je možné upravit z našich hotových návrhů. Každý projekt je posuzován individuálně. Pro více informací se obraťte na oddělení služeb zákazníkům.

Upravujeme jiný nábytek, a pokud ano, jaký?

Nábytek lze upravit až po ověření technologické proveditelnosti změny. Pracovník zákaznického servisu, který se bude o vaši objednávku starat, vám zašle informace o cenové nabídce s připraveným formulářem pro platbu. U jednotlivých objednávek je vyžadována platba předem.

Lze objednat stůl v libovolné velikosti?

Ano, horní část a rám si můžete objednat v jiném rozměru. Cena stanovena individuálně z důvodu úpravy.

Jak mohu objednat jinou velikost stolu?

Při objednávání stolu zadejte do poznámky požadovaný rozměr (co nejblíže požadovanému). Pracovník zákaznického servisu, který se bude o vaši objednávku starat, vám zašle informace o cenové nabídce s připraveným formulářem pro platbu. U jednotlivých objednávek je vyžadována platba předem.

 

Existuje zvedací služba a jak ji mohu ocenit?

K dispozici je cenová nabídka na zvedací službu. Pro zjištění proveditelnosti zvedací služby nám prosím zašlete své informace:

  • typ budovy (pokud se jedná o dům, neuvádějte patro a zda je v něm výtah nebo schodiště, protože kurýr nábytek nepřiveze dovnitř).
  • podlaha
  • zda je v budově výtah, pokud ano, uveďte jeho rozměry (v případě blokové budovy/kanceláře uveďte).
  • rozměry dveří, kterými má být nábytek vnesen.
  • rozměry schodiště, zda je zde zatáčka (uveďte v případě bytového domu/kancelářské budovy a vynášení nábytku po schodech).
  • možné překážky (např. skleněné stěny).
  • zda je možné přijet dodávkou k venkovním dveřím, kterými má být nábytek dovezen.

Po odeslání výše uvedených informací se obrátíme na kurýrní společnost s žádostí o zjištění proveditelnosti služby. Sazbu za službu určuje kurýrní společnost.
Upozornění: kurýr doručuje nábytek na paletách:

  • v případě budovy, např. rodinného domu, kurýr zajišťuje doručovací službu za prvními dveřmi budovy.
  • v případě bytového domu/úřední budovy přinese kurýr objednávku za první dveře bytového domu/úřední budovy.
Jaké jsou způsoby platby za objednávku?

Objednávku můžete zaplatit prostřednictvím rychlých plateb tpay (online převod, debetní karta, elektronické peněženky), BLIK, bankovním převodem nebo na dobírku. Pokud provedete objednávku na dobírku, jejíž hodnota přesahuje 5 000 GBP, účtujeme zálohu, jejíž hodnotu určujeme individuálně. V případě dotazů volejte nebo pište na e-mail.

Je vyžadována platba předem za objednávku?

Pokud provedete objednávku na dobírku, jejíž hodnota přesahuje 5 000 GBP, účtujeme zálohu, jejíž hodnotu určujeme individuálně. V případě dotazů volejte nebo pište na e-mail.

Kdy obdržím fakturu?

Při platbě bankovním převodem bude po zaúčtování platby vystavena předfaktura (ať už byla uhrazena celá objednávka nebo její polovina, bude vystavena předfaktura). Konečná faktura je vystavena v den odeslání zboží. Prodejní doklady se vytisknou a odešlou zákazníkovi spolu se zbožím.

Jak pečovat o dubové pracovní desky? Jak často je třeba je zabezpečit?

Naolejované pracovní desky otřete od prachu lehce navlhčeným hadříkem bez použití čisticího prostředku. Olejované dřevěné pracovní desky však vyžadují náležitou péči a pozornost. Je důležité zabránit rozlití tekutiny na pracovní desku. Pokud k tomu dojde, ihned otřete do sucha. Doporučuje se používat podložky pod hrnečky. 90 % našeho nábytku chráníme přírodním olejovým voskem.

Proč olejovat?

– je přírodní metoda, která se používá již stovky let.
– v případě poškrábání nebo potřísnění lze pracovní desku snadno obnovit doma.
– olej zvýrazňuje přirozené zbarvení dřeva.

Opakovaná léčba:

Dřevěné pracovní desky se vyplatí čas od času naolejovat, aby se zachoval co nejlepší efekt. Při tomto postupu se na desku stolu nanese malé množství oleje pomocí houby nebo bavlněného hadříku. Zabere to jen několik minut, ale pracovní deska zůstane v perfektním stavu.

Renovace:

Každý kus dřevěného nábytku potřebuje jednou za čas údržbu. Jejím účelem je osvěžit vzhled nebo opravit lehká poškození, například škrábance.

Jak postupovat v případě potřísnění například barvou nebo poškrábání?

Olejované dřevěné pracovní desky jsou v tomto ohledu velmi praktické. V případě poškození je lze obnovit. Stačí jen obrousit horní část a znovu nanést olej. Po takovém ošetření bude pracovní deska jako nová.

Pro tento proces použijeme opravnou sadu dostupnou v našem internetovém obchodě, která obsahuje:

  • čisticí kapalina ve spreji,
  • Top-Oil 3058,
  • rukojeť podložky,
  • netkaná textilie pro použití,
  • brusné rouno

Kromě toho doporučujeme pořídit brusný papír se stupni 220 a 400 pro houbu a 1000 pro vyhlazení povrchu. Každá operace (broušení/lakování/otírání) by měla být prováděna podél žeber.

  1. Celou dubovou desku přebruste brusným papírem zrnitosti 220, poté brusným papírem zrnitosti 400 a 1000.
  2. Vzniklý brusný prach se sbírá nejlépe suchým hadříkem nebo papírovou utěrkou.
  3. Po setření prachu lze pokračovat v olejování. K nanášení oleje používáme podložku, která je součástí sady. Podložku lze také nahradit válečkem nebo drhnoucí houbou.
  4. Po natření nechte díly zaschnout (průměrně 4-6 hodin v závislosti na teplotě a vlhkosti). Po tomto ošetření je kancelář jako nová. Doporučujeme použít čisticí prostředek ve spreji několik dní po poslední údržbě dřevěné pracovní desky.

Použití opravné sady prodlužuje životnost dřevěné pracovní desky.

Jaká je záruční doba?

Záruční doba je 2 roky nebo 7 let s ročním placeným servisem.

Jak mohu zakoupit nábytek na splátky?

Za tímto účelem se obraťte na našeho specialistu na splátkové systémy. Seznam nábytku, který si přejete zakoupit na splátky, mi prosím zašlete na adresu [email protected]. Potřebné informace získáte také na telefonním čísle 697 867 000 nebo 533 341 640.

Mohu si pronajmout nábytek?

Ano, je možné využít nákupu u leasingové společnosti LEASELINK. U každého produktu je možnost vyplnit žádost o počáteční leasing. Společnost, která tuto službu poskytuje, vás bude kontaktovat. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na [email protected] nebo volejte (22) 69 00 666.

Mohu si objednat nábytek v balíčcích?

Z bezpečnostních důvodů je většina nábytku odesílána na paletách, složená a řádně zajištěná pro přepravu. Nábytek na tělo není možné objednat v balíčcích. Všechny stoly “Slim” jsou dodávány pouze složené, protože 18 mm silná deska se může při přepravě poškodit, pokud je zabalena v balíku. Tímto způsobem jsou pro přepravu připraveny pouze věšáky a některé stoly. Tato informace je uvedena u každého produktu, který zasíláme v balíčcích.

Jak přidám příslušenství a jak určím jeho umístění? Jsou účtovány další poplatky?

Ke každému stolu lze přidat příslušenství, jako je vyfrézovaný otvor, kulatá nebo obdélníková průchodka, prodlužovací kabel USB a vertikální a horizontální kabelový kanál. Ke stolu lze také objednáním přidat nástavec nebo zásuvku a polici. Veškeré příslušenství naleznete na domovské stránce v sekci NÁBYTEK/Příslušenství stolů.