Přeprava / Poškození při přepravě

  1. Na zboží nabízené v internetovém obchodě https://deerhorn.pl/ se vztahuje záruka výrobce v délce 24 měsíců a je po dobu přepravy pojištěno (pouze zásilky kurýra objednané obchodem DEERHORN MEBLE).

2. Zboží je doručováno po celé ČR kurýrními společnostmi. Přeprava je prováděna pouze v rámci Polska. Zboží je dodáváno ve zcela nových obalech z pevného kartonu. Kurýrní služba nepřepravuje balíky. Zásilky nábytkových sestav jsou odesílány v závislosti na počtu balíků na paletách. Zásilky jsou doručovány od pondělí do pátku od: Není možné stanovit přesný čas doručení, případně můžeme kurýrní společnosti zaslat takový požadavek. V den odeslání je zaslán e-mail potvrzující převzetí zásilky kurýrem. Pokud není zásilka vyzvednuta, je vrácena zpět do skladu společnosti DEERHORN MEBLE, kde čeká na vyzvednutí kupujícím nebo na opětovné odeslání. Náklady na vrácení a opětovné zaslání nese kupující.

UPOZORNĚNÍ: Dodávka nábytku se provádí bez zvedací služby. Kurýr není povinen přenášet balíky/balíky/palety do bytů/domů. V případě bytových domů kurýr nenosí balíky/balíky/palety do schodišťových prostor. Balíky umístěné na paletě jsou doručovány na místo, kde to umožňují technické podmínky. Pokud zásilka není vyzvednuta, je vrácena zpět do skladu společnosti DEERHORN MEBLE, kde čeká na vyzvednutí kupujícím nebo na opětovné odeslání. Náklady na opětovné zaslání nese kupující.

3. Náklady na dodávku sestávající z několika produktů jsou součtem nákladů uvedených u jednotlivých produktů, pokud se na zásilku v daném období nevztahuje AKCE.

  1. Na vyžádání (e-mailem) vám zašleme číslo zásilky, pomocí kterého můžete zásilku sledovat na webových stránkách kurýrní společnosti. Společnost DEERHORN FURNITURE nenese odpovědnost za případné zpoždění v doručení způsobené kurýrní službou.

Všechny zásilky odesílané naším kurýrem jsou pojištěny proti poškození při přepravě. Veškerý nábytek v našem skladu kontrolujeme ve dvou fázích přípravy k expedici. Každé námi odesílané zboží je pojištěno do plné hodnoty. Zboží, které vám zasíláme, je nové, originálně zabalené ve strečové fólii a kartonových krabicích. Neneseme žádnou odpovědnost za zásilky vyzvednuté z našeho skladu externími dopravci, které si zákazník objednal individuálně, nebo přepravované třetími stranami.

5. Kupující má PRÁVO zkontrolovat vnější stav zásilky při jejím převzetí. Pokud je obal poškozený (má oděrky, záhyby, díry atd.), má kupující PRÁVO zkontrolovat při převzetí zásilky také stav OBALU Uvnitř zásilky. Pokud je obal poškozen, může obsah zásilky zkontrolovat ještě před podpisem převzetí zásilky.

Pokud má kupující výhrady ke stavu zásilky, měl by při podpisu převzetí zásilky vedle svého podpisu napsat „převzato s výhradou“ nebo odmítnout zásilku převzít.

Důležitým varovným signálem je červená (kurýr DPD) nebo žlutá (kurýr DHL) páska kurýrní společnosti nalepená na zásilce. Znamená to, že zásilka je během přepravy POŠKOZENÁ. POZOR: Takovou zásilku raději nepřebírejte.

V případě jednotlivých balíků může být i přes absenci viditelného poškození obalu poškozen i nábytek uvnitř, např: praskliny a zlomy způsobené nárazy nebo tlakem, proto je třeba obsah zásilky zkontrolovat za přítomnosti kurýra nebo ihned po jeho odjezdu.

6. Kurýr je povinen do 7 dnů od doručení zásilky sepsat protokol o škodě (§ 74 odst. 3 zákona o přepravě), na jehož základě může kurýrní společnost podat reklamaci. Dle praxe kurýrních společností však v případě, že protokol nebyl sepsán při převzetí zásilky (s přesným datem převzetí zásilky), je taková reklamace kurýrní společností zamítnuta s odůvodněním, že zásilka mohla být poškozena již po doručení zákazníkovi.

Pokud se při kontrole obalu ukáže, že existuje podezření na poškození obsahu zásilky, existují tři možnosti, jak postupovat:

a) Kupující prohlásí kurýrovi, nutně před podpisem při převzetí, že zásilku od kurýra nepřebírá. Kurýr zásilku odveze k nám, kde ji zkontrolujeme a v případě poškození ji vyměníme za novou a znovu odešleme.

b) Kupující zásilku převezme (důležité je podepsat převzetí „s výhradou“) a kurýr sepíše protokol o škodě (důležité je, aby to bylo v den doručení zásilky), který je podkladem pro reklamaci kupujícího u kurýrní společnosti. Kupující uplatní reklamaci u kurýrní společnosti a je to kupující, kdo je odškodněn.

c) Kupující zásilku převezme (důležité je, aby převzetí podepsal „s výhradou“) a kurýr sepíše škodní protokol (důležité je, aby to bylo v den doručení zásilky). Protokol je třeba zaslat naší společnosti e-mailem spolu s fotografiemi POŠKOZENÍ a fotografiemi jednotlivých stran BALÍKU. Naše společnost podá reklamaci svým jménem a zákazníkovi bude zasláno nové zboží uvedené na fotografiích jako poškozené.

7. Takové poškození je třeba neprodleně nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky na adresu: [email protected]. Spolu s reklamací zašlete fotografie poškozeného nábytku, OBAL na straně poškození a protokol o poškození sepsaný kurýrem, který zásilku doručil.

8. V případě poškození nábytku je nezbytné uchovat původní obal a přepravní doklady (nálepky na obalu), aby bylo možné nábytek nebo jeho součásti připravit k bezpečnému vrácení.

9. Po obdržení dokladů a posouzení poškození na základě fotografií nebo vráceného nábytku bude zástupce obchodu informovat zákazníka o dalším postupu. V závislosti na stupni poškození zašle výrobce nový kus nábytku. V některých případech (zakázková výroba nábytku) je před zasláním nového prvku nutné vrátit poškozený díl, na jehož základě bude vyroben nový prvek.

10. Ode dne, kdy je zásilka vydána kurýrovi ze skladu společnosti DEERHORN MEBLE, není možné měnit doručovací adresu. V případě nevyzvednutí zásilky a nutnosti jejího opětovného zaslání jsou náklady na přepravu účtovány znovu a v případě bezplatné přepravy jsou náklady na přepravu účtovány dle tarifu kurýrní společnosti.

11. Ustanovení těchto obchodních podmínek se vztahují na spotřebitelský prodej a ve zvláštních případech stanovených zákonodárcem na prodej související s podnikáním. Záruka 24 měsíců se vztahuje pouze na spotřebitelský prodej. Na nákupy přímo související s podnikatelskou činností se vztahuje 12měsíční záruka a nevztahují se na ně ustanovení týkající se spotřebitelského prodeje, tj. vztahuje se na ně úplná výluka ze záruky v souladu s ustanoveními občanského zákoníku.